maanantai 26. joulukuuta 2011

mä menin eilen aikasin töihin
oon tehny päiviä pitkii
pois lähtiessä oli mulla plussii
mut tänään aamulla miinuksii
tuntuu että naru kaulassa hiertää
en pysty hengittää
mieli tekee lyödä nyrkkiä pöytään
mun ohimolla jyskyttää

oon kyllästynyt fleximiin/
mä heitän sen asfalttiin/
potkin palaset viemäriin/
juoksen vapaana kaupunkiin

pomo soittaa
rekka ajo pihaan
se kysy multa kuka menee lastaan?
ja pystynkö pidempään jäämään
kerään valmiiksi viennit tänään
printteri sylkee lisää tilauksii
mä lähen tekee lisää keräyksii
katon kelloo haen lisää kahvii
etin hätäuloskäyntii

NYT/ on kellossa toisenlainen ääni
KUN / säädän itse elämääni
JOS / päätän silloin pidän pääni
en jaksa enää elää muitten tahtii

nyt / on kellossa toisenlainen ääni
kun / säädän itse elämääni
jos / päätän silloin pidän pääni
en jaksa enää leimaa kellokorttii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti